try r klik sini.....

try r klik sini.....

Friday, August 28, 2009




HAPPY BEZDAY kamu.....kamu 2 dh tua dah, jgn nkl2 ag. bak kt fatin, che wanie 2 sempoy je, brutal2 ckt tp penakut kt zue, haha.....apapon, kamu ttp kwn yg baik.dr matrix kt sx smpi la kt jd rumet kt ump, kamu ttp sm mcm wani yg org knl dl, kamu jns sgt pntgkn kwn, ssh 2 nk cri org kamu skrg, org b'tuah tau b'kwn ngn kamu...bl org ada prob, suma org luah kt kamu....n 1 yg org prasn, org x leh n x dpt nk b'rahsia ngn kamu...tgk muka kamu je, mst org akn cta rahsia 2, haha...apapon, tq sbb jd kwn org n org hrp kt kwn smpi bila2..wlupon sorg kt utara n sorg selatan.

                       nah, kek kamu...sry taw, x smpt outng, ina shop jer, hehe

Saturday, August 22, 2009

....PuAsA....

slmt b'puasa suma...
dh posa ni, jgn nkl2,
jgn mengumpat,
jgn tgk bnda bkn2,
jgn bau bkn2,
jgn bnyk tdo,
jgn mandi petg2 sgt,
jgn ikt nafsu sgt...
jaga mata,
jaga mulut,
jaga telinga,
jaga hati......
selamat b'bposa suma...........

Thursday, August 20, 2009

PSSCM dlm kEnAnGaN

ermmm.....aku dh wt kptsn nk kuar pd silat.dh lm dh aku t'pk tntg ni....tp br x ni aku  btl2 nekad nk kuar...aku ada alsn t'sndr np aku kuar...bkn seng nk wt kptsn ni sbnrnya, tp ni utk kebaikan aku jg...aku still syng ag ngn silat cekak..bnyk pengalamn n ilmu yg aku dpt tp nk wt mcm mn, jdh x pnjg...kpda kwn2, tnaga pengjr, n jurulatih Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia UMP, trima kasih bnyk2 ats segalanya....


                          masa lwtn g kedah


kt gua kelam perlis, Malaysia



kt UUM, 2 yg k.chik dtng 2



lps jual aiskrim...



dnnr PSSCM Pahang



kursus pengurusan jenazah



                                           jamuan ari raya


PSSCM UMP



mjls tahlil kt umah k.dah



jualan gerai K.Saintis, - ngn k.mai -

Wednesday, August 12, 2009

<>

ermmm....time sunyi2, 10sen2, serabut2 g ni tringt pla aku ms kt KMPP...best r kt KMPP....dkt ja ngn umah,ump ni 10 jam ooowwww...kt sn aku dpt rmi sgt kwn yg bek2. ktaorg still cntct smpi skrg taw...aku ada 2 org kwn baik kt sn..ke mana pg pon, km b'3, aku, shima n wani...mmng kmcng ah...tmbh2 pla kbtln aku t'cmpk kt UMP ni ngn wani, jd rumet pla 2, huhu...shima pla g UM, amek bhsa jepun...tp km still baik...aku syng gla p'shbtn ktaorg ni, bkn dgn shima n wani je tp ngn suma kwn2 kt KMPP dl...rndu r kt korg suma...bl nk wt reunion ni??


                      3 shbt,shima, aku ngn wani


                      ni ms bbq bk posa


                  lps jamuan mkn kfc, - wani, aku, kinah n k.rai -


lab fizik, wani, aku n syakila



tgh  men squasy ( sx pon ak x pnh men ms kt UMP ni, rndunya nk men)



_group drama_ shima, wani, aku, aisyah n syakila

 
ngn rumet, nana



ngn grlz f3p5 ngn Miss Teh, last mentor mentee



g bg hadiah n mnta maaf kt suma lect. tq ya coz ajr ktaorg



malam graduasi

Tuesday, August 4, 2009

g uMaH WaNi

HINI ?? adoi, settng cntk pnya rncngn aku,huhu….kbtln aku mmng nk g umah wani 1.8 tu….dh bli tkt lm dah…smpi sn je, ecah msg kt cti H1N1 …ape g, trs g bli tkt blk kdh pla r kt Kulai…nsb la x smpi umah wani g ms 2…esoknya, g jusco…jmpa k.ila n k.nini…mmng sempoy ah diaorg, gla2 je…makayh wani, n hafiz adk dia pon ok…kesimpulannya, x kekok r dok umah diaorg…pg2 tlng ayh wani petik pulasan, duku langsat, n dokong…wlupon aku ada dusun, tp aku mn la pnh petik buah2 ni…ni kra pngalaman p’tama aku r ni, huhu…aku blk kdh ari isnn mlm…thanks ya wani bw org g umah kamu…














tlng ayh wani gredkn pulasan












wani...