try r klik sini.....

try r klik sini.....

Friday, July 24, 2009

…Is3 @ Pn. ???...


Ari ni, 24.7.2009, Humairah Bt. Abdul Aziz,21 telah sah m’jadi is3 kepada Zamri,28…tahniah diucapkan...
sory r merah, aku x dpt blik…ermmm, lani ang dh jd is3 org, x leh wt prangai gla2 ang lg…kt dh x leh merempit g pacific ag…ang kan dh jd Pn. Humairah, huhu…x sangka aku ang dh kwen, nnt aku blk umah, aku dh x da kwn r, wargh, sdhnya…ang kena bahagia tau, dh bnyk dh dugaan dlm hdp ang…klu aku d tmpt ang, blm tntu aku setabah tau…aku harap sgt2 ang bahagia ngn dia, ang lupakn la ksh2 lama, buka ksh baru k…ang jgn rsu, temerloh ngn gambang dkt je, blh r ang mai kt aku klu ada papa…papon, tahniah sx lg…

Sunday, July 12, 2009

BoRiNGnYa



Asal la borink sgt ni…ermm, ntah la, emosi x stabil kot…np ntah, x da mud smcm je ri ni…borink + x da mud = nak bengang je….argh…x sukanya mcm ni….mak, adk nk balik….ayah….tlng la….

Monday, July 6, 2009

Sem 3…

Sem 3 dh b’mula…ermmm, mcm kelam kabut ja sem ni…bnyk bnda kn setel..sem yg agak bz…ada ke pla ada klas mlm, ni la x ptama aku ada klas mlm…2 mlm pla tu…adohai, bznya sem ni…kn bljr sggh2 x ni..jgn men2 ag, jgn jd mcm dl…amek apa yg b’laku ms sem 2 sbg pengajaran…cayo’ 2…
aku still bdk k23…k23 yg ckp bnyk, huhu…tp apapon, bebdk k23 yg plng best, plng masyuk, sempoy ah…hdp k23, huhu…gud luck kwn2….

Sunday, July 5, 2009

OuTiNg

Pg td smpi dlm kui 6.30….bncinya, UMP x de org pon lg...zati ajk outing ngn rumet dia…aku lyn je…ktaor g kp n giant jer….bnyk brng dh abs, so, bnyk la kena bli…adohai…RM suma tu, huhu…

Friday, July 3, 2009

=X nAk BaLiK UMP =

Ish2, esok dh kn blk ump dah…malasnya nk balik…

mak,ayh….adk x nk balik…adk nk dok umah ngn mak ayh….np la UMP tu jauh sgt ??? kan bgs klu aku dpt UUM dl..dkt je..tiap2 mnggu blh blk…ni nk blk sebln sx pon ssh…ari ni suma akak2 n abg2 aku blk umah…wt makan2 dh esok aku nk blk pahang dah...sdhnya ms salam ngn diaorg td…wargh…bencinya prasaan ni…Ya Allah, kuatkan la smangat aku nk teruskan p’juangan ini….