try r klik sini.....

try r klik sini.....

Friday, June 26, 2009

DaH tUnAnG dAh....


Tanggal 26.6.2009, t’maktub la bahawa Humairah Bt. Abdul Aziz adalah tunang kepada Zamri....aku taw n aku paham sgt, bkn seng ang nk wt kptsn ni…aku rspct ang, zaman mcm ni, bkn seng nk cari ank yg mcm ang, ang dngr ckp mak ang…ang reda ja…ms pg tu, ang cl kak ang ms kita kt beranda tu, aku x taw np aku sdh sgt…ampa dh la 2 bradik ja...klu ang kwen, tggi la kak ang sorg…aku taw dia pon sdh dia x da ari ang tunang…tp x pa la, nk wt mcm mn, dia ada kuliah…ms ang b’ciap tu, ang mmng nmpk hepi, tp dlm hati ??? ntah la, x taw aku nk ckp apa… mcm besa, aku jd camerawoman, huhu…ms mak mentua ang sarung cncn, fuh…aku pla yg b’debar, haha…apapon, aku doakan ang bahagia…ada hikmah ats stiap apa yg b’laku…yakin la dgn DIA YANG MAHA ESA…

Monday, June 22, 2009

Aku, mErAh & PaCiFic....

Ermmm....merah dh wt kptsn nk trima laki tu...aku x taw nk komen pe...x pe la merah, janji ko bahagia...dh nk tung kan, mst r g shppng bli brng dl...km mcm besa r, g nek moto r ape g...merah r bw, dia cekap ckt, aku msk tgh2 bndr, bw moto cuak ckt, huhu...km g ct plaza dl, mkn Mc’d, wajib tu, huhu...suma kdi km jelajah, tp x da 1 pon c merah ni b’kenan nk bli kstnya, aku yg teman ni pla yg lbh2, dh pnh tgn aku bli, dia x bli apa pon, t’balik toi, huhu...km mnrskan p’jalanan ke pcfc ngn harpn jmpa la kst yg dia nk tu...shppng kt pcfc lg lama, maka, lg bnyk la brng yg aku bli...dia pon dh t’sengih dpt kst, km blah r..smpi kt moto jer, km 22 t’menung...wargh, BANYAKNYA BARANG....tu r, shppng mcm dia bw keta, amek ko...hadoi, mcm mn ni...mslh toi...dh r ms tu, ada psr mlm, lg r meriah org tgk...malu2...aku pon dengn malunya, t’paksa r peluk brng2 tu kt blkg...mmng malu gla, brng bnyk gla aku pgng kt blkg...aku asa sepnjg p’jlnn mcm suma org tgk km je, wargh...abs jth saham, huhu...smpi umah ape g, mmng skt pnggng r, huhu...

Tuesday, June 16, 2009

+ + YoU sAy AkU + +



Ni la cta yg aku dok layan kt umah..best cta ni,,sengal2 ubi2 ckt...



You say aku, seperti Barbie
You look so pretty, menarik hati
You say aku, layaknya peri
Tebarkan cinta diatas bumi

Baby please.. please..
Don’t play on me
Baby please.. please..
Love me, love me

Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy

Beibeh beibeh my beibeh
My heart is beating honey

Beibeh beibeh my beibeh
Oh please say love me

Beibeh beibeh my beibeh
beibeh..mmuuuaaacchh

You say aku seperti puteri
Yang kau cari selama ini

Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy

Beibeh beibeh my beibeh

beibeh..mmuuuaaacchh


Thursday, June 11, 2009

AqiQaH SyAfiQ FaDhLi

Ari ni kndri aqiqah syafiq pla..ye la, suma kndri kn tnggu ak blk, amek ko...blk ni je 3 kndri fmily aku wt...tp x ni wt kt umah k.cik sndr... besa r, mknn tmph kt katering r...bhn sup pla import tukang msk dr kg aku, blh k.cik aku pjk k.lah g tdo umah dia suh tlng wt bhn sup sm2...k.lah mmng glamour ngn bhn sup sdp pon kt kg aku...k.lah, che ah, k.ton n merah pon angku t sx...mahunya x mriah mlm tu...ari kndr tu meriah jg r..rmi yg datg...adk brdk mak aku dr baling pon datg...mahunya x b’seri je muka mak sepanjang ari, huhu....

Saturday, June 6, 2009

Hah!!! Nk b’tUnANg ????

Aiyoo...serabut kpala aku pk mslh kwn aku ni...dia br umr 21, dia cg tadika, ms dia g bw bdk2 dia msk p’tandingan sukan antra tadika, blh ada mamat b’kenan gla2 kt dia...smpi trs nk msk minang...maamt tu kbtln g tgk spupu dia men...kwn aku ni mst la x nak, ye la,, dh x kenal..x kan trs nk tunang?? Mmng la dia dh pts ngn pkwe skul mngh dia, tp ht dia?? Aiyo..np suma org x paham? Aku pon x th np mak dia b’kenan sgt kt mamat tu, pdhal bkn knl pon....sabar je la...aku Cuma mampu nsht je la...cian dia...sabar ye kawanku...

Monday, June 1, 2009

TeKa-TeKi

Jom main teka-teki jom..

# dalam epal ade biji,dalam nanas ade apa?
# kalau kapal terbang masuk dalam gua, mana dia akan keluar?
# banyak banyak kotak,kotak apa yang tak boleh angkat?
# mi apakah yang tidak boleh dimakan?
# benda apa bila takde ubat ia bising bila ada ubat ia senyap
bila makan ubat ia buang?
# 4 apple dan 3 oren di tangan kiri, 3 apple dan 4 oren di sebelah
kanan,apa yang anda ada?